Drar i gang en organisert trening for de som skulle ønske å bli med på Jonsvatnet. Tidspunkt er satt fra 18 – 20 (evt. så lenge det er lyst nok). Fint om de som tenker å komme sender meg en melding på 97152913 så jeg har oversikt over hvor mange vi blir, evt kan gi beskjed hvis treningen skulle bli flyttet til innendørsbanen eller avlyst. Alle som deltar blir med på hele økta, inkludert rigging og rydding. Det er ikke mulighet til å låne våpen eller kjøpe ammunisjon.